БЛАГОДІЙНІ ВНЕСКИ. ЗВІТНА ІНФОРМАЦІЯ

Фінансовийзвіт

Таврійського ЗДО (ясла-садок) «Струмочок»

перед батьківською громадськістю за 2021 рік

Звіт використання коштів

за місцевий бюджет Голопристанської міської ради

Херсонської області

- господарчі товари - 3810 грн.

- колесо на тачку - 535 грн.

- лампочки енергозберігаючі - 574 грн.

- канцтовари - 1352, 5 грн.

- фарба - 478 грн.

- заправка катріджів - 1025 грн.

- електром'ясорубка - 2680 грн.

- проведення перевірки контуру захисного заземлення опору ізоляції електроприладів - 3299, 25 грн.,

- технічне діагностування вогнегасників - 497, 05 грн.,

- повірка вагів - 626,63 грн.

- лабораторні дослідження води, піску, освітлення, калорійності страв - 3733, 37 грн.

- навчання з охорони праці - 997 грн.

- реєстрація статуту - 680 грн.

- дрова (32 куб.м) - 27 259, 37 грн.,

- вугілля АМ, АС (25 т.) - 91 100 грн.

- проведення медичних оглядів працівників - 22 876, 15 грн.

- придбання програми «Tokin" - 2487,0 грн.

- проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт харчоблоку ЗДО - 47407,0 грн.

Всього на суму: 211 417, 32 грн.

Звіт благодійна допомога від батьків ЗДО «Струмочок»

За спонсорські (батьківські) кошти придбано:

старша група «Веселка» на суму - 7350 грн.:

- канцтовари - 950 грн.

- друковані зошити - 2175 грн.

- подарунки на свята - 2625 грн.

- госптовари на ремонт - 1400 грн.

середня група «Сонечко» на суму - 3558 грн.:

- іграшки - 300 грн.

- канцелярські товари - 703 грн.

- госптовари (фарба, тощо) - 368 грн.

- подарунки на свята - 1087 грн

- госптовари на ремонт - 1100 грн.

змішано-молодша група «Квіточка» на суму - 8471, 50 грн.:

- іграшки - 2575 грн.

- канцелярські товари - 1560 грн.

- друковані зошити - 765 грн.

- госптовари - 828 грн.

- подарунки на свята - 2328,5 грн

- подарунки дітям на день народження - 415 грн.

Всього на суму: 19 379,50 грн.

Звіт спонсорська допомога від ФГ «Теллус - юг» Щедрінов А.М.:

- двері вхідні (3 шт.) - 5055, 21 грн.

- принтер - 5 995,0 грн.

- сітка рабіця для огорожі - 2750,0 грн.

- фарба на ремонт - 2771 грн.

Всього на суму: 16 571, 21 грн.

У 2021 році придбання склали всього на суму 247 368,03 грн.

Директор                        Світлана МАРТИНОВА

ЗВІТ

завідувача Таврійського ДНЗ «Струмочок»

за свою діяльність в 2020-2021 навчальному році

Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, я, керівник ДНЗ Мартинова Світлана Михайлівна, звітую перед батьками, коллективом та громадкістю про свій персональний внесок у підвищення рівня освітньо-виховного процесу установи протягом 2020-2021 навчального року. Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі "Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю".

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ВІДКРИТІСТЬ І ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.

2. СТИМУЛЮВАТИ ВПЛИВ ГРОМАДСЬКОСТІ НА ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ КЕРІВНИКОМ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Порядок денний:

1. Звіт завідувача.

У моєму звіті розкриті такі питання:

- загальні відомості про дошкільний навчальний заклад;

- результати роботи щодо охоплення дітей дошкільною освітою;

- результативність методичної роботи;

- вжиті заходи щодо впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;

- зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;

- матеріально - технічна база установи;

- соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я вихованців та педагогічних працівників;

- результати роботи щодо організації безпеки життєдіяльності усіх учасників навчально-виховного процессу;

- медичне обслуговування;

- організація харчування;

- дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Педагогічний колектив втілює у життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України щодо функціонування дошкільного закладу. А саме:

- Конституції України, Закону України « Про освіту», "Про дошкільну освіту", Базового компоненту дошкільної освіти, Законів України "Про охорону праці", "Про цивільну оборону", "Про дорожній рух", Положенням про дошкільний навчальний заклад, програм розвитку дитини дошкільного віку «Світ дитинства», «Впевнений старт», парціальних програм «Україна - моя Батьківщина», «Цікаві шашки», «Веселкова музикотерапія», «Казкова фізкультура М. Єфименка», авторської програми Л.Калуської «Дитина і довкілля».

А також відповідно власного Статуту та річного плану роботи ДНЗ.

Загальні відомості про дошкільний навчальний заклад

Таврійський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Струмочок» Голопристанської міської ради розташований за адресою: Херсонська область, Голопристанський район, с.Таврійське, вул. Лісна,71, А, розрахований на 11 груп - 215 місць, був відкритий у 1975 році.

Заклад працює за 5-денним режимом роботи, 9-годин. В ДНЗ працюють 19 співробітників, 6 з яких - педагоги, 13 - обслуговуючий персонал.

Освітній рівень педагогів:

Вища - 3

Базова вища- 3

Кваліфікаційний рівень педагогів:

1- кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

1 - кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії»

4 - кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

2- звання «Вихователь-методист».

Головною метою роботи ДНЗ є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

На даний час в ДНЗ функціонує 3 групи дошкільного віку, його відвідує 48 дітей. Порівняно з минулим роком кількість груп не змінилась. Черга на влаштування в ДНЗ - 5 заяв. Всього у селах Таврійське та В. Клин проживає 110 дітей віком від 0 до 6 років. Діти, віком від 3 до 6 років, на 81% охоплені дошкільною освітою, охоплення цього віку дітей різними формами становить 87%. Відсоток охоплення дітей 5-річного віку становить - 100 %.

Вжиті завідувачем заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку:

Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носила систематичний характер. Проведено обстеження села на наявність дітей дошкільного віку.

Загальна кількість дітей дошкільного віку від року до шести у 2021 році становить 110 дітей.

Із них виховується в ДНЗ 48 дітей, дітей 5-річного віку- 20: з них відвідують дошкільний заклад 16 дітей.

Соціально-педагогічний патронат сімей, які мають дітей 5-6 річного віку, котрі не відвідують дошкільний заклад (3 дітей) розпочався з анкетування сімей, роз'яснення нормативних документів та ознайомлення з роботою закладу щодо охоплення дітей дошкільною освітою, складено план роботи з дітьми та батьками. Батьків ознайомлено з режимом роботи педагогів, надані консультації за потребою, з дітьми проводилася робота відповідно до складених планів протягом 2020-2021 навчального року.

Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процесс:

В дитячому садку створюються належні умови для забезпечення освітньо-виховного процесу. Навчальний рік розпочинається 1 вересня, закінчується 31 травня. Освітньо-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до програм розвитку дитини дошкільного віку «Світ дитинства», старша група - «Впевнений старт» та парціальних програм «Україна - моя Батьківщина» (всі групи), «Цікаві шашки», «Веселкова музикотерапія» (старша група), «Казкова фізкультура М. Єфименка» (молодша група).

В зв'язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у освітній процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичним підписним виданням, сучасним дидактичним матеріалом. Ясла-садок має електронну пошту, створено власний веб-сайт, на якому висвітлюється інформація про всю роботу ДНЗ, фінансовий звіт.

Але для сучасної, ефективної роботи педагогів закладу нам необхідно придбати мультимедійний проектор. Адміністрація закладу з цього приводу шукає шляхи вирішення цієї проблеми.

Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками, нові педагогічні технології фізичного виховання «Казкова фізкультура» М. Єфименка (вихователь Головченко Г.О.), технологія саморозвитку М.Монтессорі. Дошкільний навчальний заклад у 2020-2021 н.р. продовжував працювати за основними напрямами: - еколого-природничий; фізкультурно-оздоровчий. Відповідно до цього напряму оформлені хол, коридори, групові приміщення, територія. Педагоги ДНЗ продовжують свою роботу за проектами «Екологічна стежина» та «Екологічні міні-музеї», поповнюють міні-музеї новими матеріалами, цікавинками, іграми.

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності та формуванню здоров'язберігаючої і мовленнєвої компетентності.

В ДНЗ працювали впродовж року 4 гуртки за різними напрямками: гурток «Веселі нотки» (керівник Бондаренко З.Г.), екологічний гурток «Паросток» (керівник Стефанишина Л.Г.), спортивний гурток «Малятко-здоров`ятко» (керівник - вихователь Головченко Г.О.) та творча майстерня «Умілі рученята» (керівник - вихователь Плотник О.М.). Завдяки праці всього колективу, умінню приймати рішення в інтересах дитини, вибирати педагогічні засоби і відповідати за свій вибір, нам вдалося зробити педагогічний процес цікавим для дошкільнят.

Матеріально - технічна база.

У дошкільному закладі проведено:

- поточний ремонт трьох групових приміщень, харчоблоку, пофарбовано обладнання на ігрових майданчиках;

Роботи проводилися силами працівників ЗДО. Використано коштів 5404 грн., з них: бюджетних - 3504 грн., спонсорських (батьківських) 1900 грн.;

Протягом 2020-2021 навчального року залучено такі кошти та придбані товари:

Звіт використання коштів за рахунок місцевого бюджету:

- господарчі товари - 13348, 64 грн.

- канцтовари - 994 грн.

- фарба - 2629 грн.

- витяжна система на харчоблок - 14 000 грн.

- електородвигун для системи вентиляції харчоблоку - 26 000 грн.

- проведення перевірки контуру захисного заземлення опору ізоляції електроприладів - 2644 грн.,

- технічне діагностування вогнегасників - 412,97 грн.,

- повірка вагів - 300 грн.

- лабораторні дослідження води, піску, освітлення - 1995, 50 грн.

- медикаменти - 2198, 50 грн.

- антисептик - 2001, 10 грн.

- дез паливо, бензин - 575 грн.

- печать - 300 грн.

- тример бензиновий - 2071 грн.

- дрова (12,8 куб.м) - 10880 грн.,

- вугілля АМ (8 т.) - 32800 грн.

- вугілля АС- (13 т.) - 71 760 грн.,

- дрова (32 куб.м) -27259, 37 грн.

- вугілля АС- (6 т.) - 29700 грн.

Всього на суму: 241 869,08 грн.

Благодійна допомога від батьків ДНЗ «Струмочок»

За спонсорські (батьківські) кошти придбано:

- господарчі товари - 1383,5 грн.

- канцтовари, друковані зошити - 3581 грн.
- іграшки -2386 грн.

- покриття на миючій основі - 718 грн.

- новорічні подарунки - 4794 грн.

Всього на суму: 12 862,50 грн.

Шефська допомога від ФОП Нежинська Г.В.

- сушилки для посуду (3 шт.) - 417 грн.

- подарунки для випускників - 630 грн.

Всього на суму: 1047 грн.

Придбання всього на суму 255 778,58 грн.

Вжиті заходи щодо забезпечення ДНЗ кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки:

В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів, анкетування, тестування. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років. Розстановка педагогічних кадрів відбувається із врахуванням стажу та досвіду роботи. В цьому році згідно плану роботи ДНЗ підвищив кваліфікацію в ХАНО 1 педагог - вихователь Головченко Г.О.

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я вихованців та педагогічних працівників:

В Колективному договорі між адміністрацією та радою трудового колективу є перелік посад працівників ДНЗ з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів. Встановлюється оптимальний режим роботи для жінок, що мають 2-х і більше дітей віком до 15 років та для тих, хто поєднує роботу з навчанням.

В Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов'язків та бездоганну працю (грошові премії та моральне заохочення).

В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників:

Наказ «Про організацію роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у навчальному році» від 02.09. 2020 № 34

  • Наказ «Про запобігання харчовим отруєнням та інфекційним захворюванням дітей» від 27.08.2020 №29
  • Наказ «Про призначення відповідальних осіб за пожежну безпеку в ДНЗ та встановлення протипожежного режиму» від 28.08.2020 №30
  • Наказ «Про дотримання працівниками Інструкції з охорони життя та здоров'я дітей» від 02.09.2020 №33
  • Наказ «Про організацію роботи щодо запобігання дитячого травматизму невиробничого характеру у 2020/2021 н.р.» від 28.08.2020 № 31

В наявності інструкція з безпеки діяльності працівників ДНЗ під час освітньо-виховного процесу ( всі працівники ознайомлені з нею під особистий підпис), всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які ведуться своєчасно. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при завідувачеві, виробничих нарадах та батьківських зборах та конференціях.

Зміцненню здоров'я вихованців в закладі приділяється велика увага:

- проводяться сучасні заняття з фізичної культури, спортивні свята та змагання .

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає збереження здоров`я дітей, профілактику захворювань, здійснюється постійно огляд дітей медичною сестрою Храмовою Ю.І. та два рази в рік сімейним лікарем Владіміровою І.О. Медична сестра веде облік та робить аналіз захворюваності, контролює дотримання графіку медичних оглядів працівників ДНЗ. Також вона здійснює контроль за організацією харчування, а саме:

- контролює безпечність та якість продуктів харчування та продовольчої сировини, які поступають до закладу; наявність сертифікатів якості продуктів; технологію приготування їжі;

- веде документацію з харчування; складає разом з завідувачем, завгоспом, кухарем примірне двотижневе меню (посезонно), яке погоджується з районною держпродспоживслужбою;

- проводить антропометричні вимірювання дітей щоквартально;

- контролює санітарний стан усіх приміщень ДНЗ, харчоблоку.

Організація харчування в дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах освіти» від 22.11.2004 р. №1591, «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров`я України та Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005р.

№242/329 та «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». У дитячому садку дотримується трьохразовий режим харчування. У весняно-літній період добавляється ІІ сніданок в 10.00 - свіжі фрукти. Плата за харчування здійснюється таким чином: 30% оплачує міська рада, 70% - батьки. Звільнені від оплати за харчування діти з малозабезпечених сімей (2 дітей) та діти, батьки яких мають статус учасника бойових дій (УБД) - 1 дитина, вартість харчування для дітей з багатодітних сімей (3 дітей) - 50 % . У цьому році середня вартість харчування однієї дитини збільшилася становить до 35 грн. порівняно з минулим роком (31 грн.). На літній оздоровчий період встановлено вітамінізоване харчування, збільшивши вартість харчування до 38,5 грн.

Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи.

Продукти харчування та продовольчу сировину постачали упродовж року регулярно та в повному обсязі, відповідно до заявок на продукти харчування. Постачальник - ПП «Нєжинський». Видача готових страв на групи здійснюється відповідно до графіка видачі їжі. Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється медсестрою в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування. Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Медична сестра Храмова Ю.І. веде документацію щодо харчування дітей, здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед батьків, здійснює С- вітамінізацію, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров'я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.

Аналіз виконання норм харчування за 2020-2021 н.р. показав, що в цілому харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснювалось відповідно до норм, було раціональним, збалансованим, різноманітним. У цьому році на 100% виконано норми з масла вершкового, сиру твердого, цукру, сметани, круп, хліба, сухофруктів, чаю, томату. Не в повному обсязі виконано норми з таких продуктів, як м'ясо - 73%, риба - 68%, картопля - 79%, макаронні вироби - 62%, овочі - 83%, молоко - 54%, сир кисломолочний - 82%, фрукти - 75%, кондитерські вироби - 53%, масло рослинне - 89%, яйця - 87%, какао - 53%. Постійно проводиться С-вітамінізація лимоном. Стан матеріально-технічного забезпечення харчоблоку, груп - задовільний, у достатній кількості забезпечено кухонним обладнанням, посудом. Але обладнання застаріле, необхідно придбати електричну плиту, протирочну машину, холодильник для яєць, зробити капітальний ремонт приміщень харчоблоку.

Робота з організації харчування дошкільників в ДНЗ ведеться на достатньому рівні. Подальші напрямки роботи:

  • Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в ДНЗ.
  • Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей.
  • Співпраця з Радою закладу з питання покращення харчування дітей.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Згідно ст. 23 Закону України ,,Про освіту,, дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров`я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

  • Створення безпечних умов для перебування дітей.
  • Організація догляду за дітьми.
  • Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.
  • Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД
  • Робота з батьками.

Певна робота проводилась з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Випадків дитячого травматизму під час навчально - виховного процесу протягом року не виявлено. Результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці , техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, педрадах, зборах.

Кожен робітник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичного персоналу. Систематично видаються необхідні накази, проходять інструктажі, анкетування, тестування педагогів на знання правил ТБ, ПП, БЖД. Це питання заслуховується на нарадах при завідувачі, педрадах, батьківських зборах, тощо.

Для проведення якісної роботи з дітьми по БЖД методичний кабінет забезпечений наочним матеріалом: "Основи здоров'я" , "Виконуй правила пожежної безпеки" , "На вулицях села" , "Я в біду не попаду". В групах створені куточки по БЖД, підібрані дидактичні та сюжетно-рольові ігри для актуалізації знань дітей. 2 рази на рік діти проходять тестування з цього питання. В ДНЗ розміщено куточок практичних дій для закріплення правил поведінки в надзвичайних ситуаціях. Вихователі проводять з дітьми заняття з безпеки життєдіяльності, протипожежної безпеки, вивчення правил дорожнього руху. В куточках для батьків кожної групи виставляється інформація з безпеки дітей. В жовтні проводився «Тиждень безпеки дитини», який дав змогу дітям, працівникам ДНЗ підсумувати знання щодо бережливого ставлення до свого здоров`я та здоров`я оточуючих людей. Таким чином контроль із питань з охорони праці та безпеки діяльності в ДНЗ у 2020- 2021 н. р. мав комплексний характер.

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям позбавлених батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей, дітям з багатодітних сімей. Як було відмічено вище безкоштовно харчуються діти з малозабезпечених сімей (3 дітей) та діти, батьки яких мають статус учасника бойових дій (УБД) - 1 дитина.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати всім працівникам закладу, батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей. Ми сподіваємося, що представлений матеріал дозволить вам сьогодні і надалі об'єктивно оцінити діяльність, мене як керівника і діяльність всього нашого дошкільного навчального закладу.

Хочу подякувати всім батькам та спонсорам за тісну співпрацю, підтримку та благодійну допомогу нашому закладу. Завдяки Вашій небайдужості, Вашій активності, Вашому розумінню всіх наших проблем - ми працюємо. Ще раз - величезне спасибі! Ми цінуємо Вашу турботу про розвиток дитячого садка!

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

Фінансовий звіт Таврійського ДНЗ «Струмочок»

перед батьківською громадськістю за 2020 рік

Звіт використання  коштів
за рахунок Гладківської сільської ради
Голопристанського району Херсонської області

- господарчі товари - 13348, 64 грн.

- канцтовари - 1411,95 грн.

- фарба - 2629 грн.

- кухонний інвентар - 365 грн.

- витяжна система на харчоблок - 14 000 грн.

- електородвигун для системи вентиляції харчоблоку - 26 000 грн.

- проведення перевірки контуру захисного заземлення опору ізоляції електроприладів - 2644 грн.,

- технічне діагностування вогнегасників - 412,97 грн.,

- повірка вагів - 300 грн.

- лабораторні дослідження води, піску, освітлення - 1995, 50 грн.

- навчання з пожбезпеки - 290 грн.

- медикаменти - 2198, 50 грн.

- антисептик - 2001, 10 грн.

- дез паливо, бензин - 575 грн.

- печать - 300 грн.

- тример бензиновий - 2071 грн.

- дрова (12,8 куб.м) - 10880 грн.,

- вугілля АМ (8 т.) - 32800 грн.

- вугілля АС- (13 т.) - 71 760 грн.,

Всього на суму: 185982,66 грн.

Звіт благодійна допомога від батьків ДНЗ «Струмочок»

За спонсорські (батьківські) кошти придбано:

- господарчі товари - 1383,5 грн.

- канцтовари, друковані зошити - 3581 грн.
- іграшки -2386 грн.

- покриття на миючій основі - 718 грн.

- новорічні подарунки - 4794 грн.

Всього на суму: 12 862,50 грн.

Звіт шефська допомога від ФОП Нежинська Г.В.

- канцтовари - 570,80 грн.

- сушилки для посуду (3 шт.) - 417 грн.

Всього на суму: 987,80 грн.

У 2020 році придбання всього на суму199 832,96 грн

Завідувач ДНЗ С.М. Мартинова

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати